۱۰ پروژه آب و فاضلاب به صورت امانی و با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال در شهر قروه اجرا شد

از محل پروژه های امانی ۱۰ پروژه خط انتقال و توسعه شبکه های آب و فاضلاب با اعتباری به میزان ۳۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهر قروه اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، طی ۲ سال اخیر در شهر قروه پروژه های مختلفی در حوزه آب و فاضلاب اجرا شده و یا در حال اجرا است که بخشی از این پروژه ها به شکل امانی انجام شد.

پروژه توسعه شبکه آب و فاضلاب در مسکن مهرهای ۱۱ و جهاد، توسعه شبکه آب و فاضلاب زمینهای تفکیکی پشت ترمینال و شبکه فاضلاب منطقه قلعه از جمله پروژه های امانی شهر قروه است که با زیر پوشش قرار دادن بیش از ۴۳۰۰ نفر و به طول مجموع ۵ کیلومتر (فاضلاب) و یک کیلومتر (آب) با اعتبار مجموع ۲۷۶ میلیون تومان اجرا شده است.

پروژه خط انتقال چاه جهاد کشاورزی قروه با زیر پوشش قرار دادن ۷۵۰۰ نفر و به طول ۵۰۰ متر، قطع شبکه قدیمی و به مدار آوردن شبکه جدید ناحیه قلعه با زیر پوشش قرار دادن ۲۵۰۰ نفر و قطع نمودن ۴۰۰۰ متر شبکه قدیمی و به مدار آوردن ۴۵۰۰ متر شبکه جدید از دیگر پروژه های امانی اجرا شده در شهر قروه با اعتبار بیش از ۲۶ میلیون تومان اجرا شده است.

حفاری و تعمیق قنات قلعه با زیر پوشش قرار دادن ۱۰ هزار نفر، اجرای خط انتقال اصلی قنات و تصفیه خانه دلبران با زیر پوشش قرار دادن ۸۵۰۰ نفر و لایروبی قنات دلبران با زیر پوشش قرار دادن ۸۵۰۰ نفر و با هزینه مجموع بیش از ۵۰ میلیون تومان از دیگر طرحهای امانی اجرا شده در شهر قروه می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات