قبور وادی رحمت بر اساس تعرفه شورای شهر قیمت گذاری می شود

قبور وادی رحمت بر اساس تعرفه شورای شهر قیمت گذاری می شود

به گزارش شهریار، احد فلاحی اظهار داشت: با توجه به اینکه امکان خرید و فروش قبور در تبریز وجود ندارد، صاحبان قبور پیش خرید شده فقط در صورت هبه شورای شهر می توانند قبرهای خریداری شده را به افراد نسبی و سببی خویش انتقال دهند.

او با بیان اینکه بر اساس همین مصوبه، قیمت قبور وادی رحمت از حداقل چهار میلیون ریال تا هشتاد میلیون ریال در نوسان است تصریح کرد: قیمت قبور پیش فروش بر اساس جدول اعلام نرخ تعرفه خدمات، بیشتر از رقم های فوق خواهد بود.

فلاحی همچنین با اشاره به قیمت مقبره های خانوادگی، یادآور شد: قیمت هر بلوک ۳۵ متری ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه با بیان اینکه خدمات این سازمان برای خانواده های معظم شهدا رایگان است ادامه داد: بر اساس مصوبات صورت گرفته، برخی از بلوک های وادی رحمت برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نیز افراد اهداکننده عضو، به صورت رایگان واگذار می شود.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انتخاب و واگذاری قبور در بلوک های مختلف توسط سیستم صورت گرفته و بین تمام اقشار توزیع می گردد تصریح کرد: در واگذاری قبور در بلوک های مختلف، هیچگونه تبعیض بین اقشار مختلف وجود ندارد.

او از برنامه این سازمان برای هوشمند سازی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد و افزود: بر این اساس، سایت و اپلیکیشن ویژه ای با امکان ارائه خدمات بصورت آنلاین و بدون حضور شهروندان در محل راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تاکید کرد: تمام فعالیت های صورت گرفته در مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز شفاف و بر اساس مصوبات قانونی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات