حضور پرشور کارکنان آبفار خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

حضور پرشور کارکنان آبفار خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با حضور پرشور کارکنان آبفار خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در اين راهپيمايی که حدفاصل میدان شهدا تا حرم رضوی با حضور گسترده زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) پرشورتر از سالهای قبل برگزار شد کارکنان آبفار خراسان رضوی هم، همگام با ديگر امت هميشه در صحنه، بار ديگر ضمن اعلام پیروی از فرامين ولی امر مسلمين، بر پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

راهپیمایان در اين مراسم با در دست داشتن پرچم های ايران و پلاکاردهايی در حمايت از رهبری و شعارهاي کوبنده و دشمن شکن همچون “مرگ بر آمريکا”، “مرگ بر اسرائيل” و “مرگ بر منافق فتنه گر “، بار ديگر با آرمانهای انقلابی اسلامی تجديد پيمان کرده و انزجار خود را از فتنه گران و سردمداران داخلی و خارجی آنان ابراز کردند.

گزارش های رسیده از دیگر نقاط استان حاکیست مديران و پرسنل امورهای آب و فاضلاب روستایی شهرستانها نیز با حضور گسترده و چشمگیر در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، فرياد بيزاری خود از دشمنان اسلام را به گوش جهانيان رساندند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات