برگزاري نشست بصيرتي در شركت توزيع برق استان سمنان

از سوي پايگاه بسيج نور انجام شد؛

برگزاري نشست بصيرتي در شركت توزيع برق استان سمنان

به همت پايگاه مقاومت بسيج نور شركت توزيع برق استان سمنان ، نشست بصيرتي به مناسبت حماسه 9 دي "روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت" برگزار شد.

معاون سياسي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين نشست بيان داشت: نهم دي سال 1388، سالروز حضور عاشورايي ملت حماسه ساز و ولايت مدار ايران اسلامي است كه نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات مردم ايران محسوب مي شود.

حجت الاسلام هادي ابراهيمي اظهارداشت: دورشدن از تفكر انقلابي ، فاصله گرفتن از تفكر و ارزش هاي انقلاب و تقليد از تفكر و تمدن غرب ، از جمله اسباب و عللي است كه فتنه هاي بيست سال اخير شكل گرفته است.

وي با اشاره به اين كه گفتمان انقلاب اسلامي همواره در دنيا در حال پيشرفت است گفت: هيچ كشوري در دنيا وجود ندارد كه همزمان 65 نوع تحريم از طرف آمريكا برعليه آن اعمال شده باشد و اين تحريم هاي ناجوانمردانه برعليه كشورما، به علت جلوگيري از تعميق گفتمان انقلاب اسلامي است.

حجت الاسلام ابراهيمي با عنوان اين كه ماهيت فتنه سال 88 سياسي بود و تقلب در انتخابات را مطرح كردند افزود: در فتنه سال 98، بحث را علاوه بر سياسي، اقتصادي هم جلوه داده وكليه اقشار به ويژه قشر پايين جامعه را هم به آن ارتباط دادند.

وي با ابراز اين كه دشمنان اين نظام الهي، همواره در صدد توطئه هاي جديد بوده و با ايجاد اتاق هاي فكر مختلف، درصدد ايجاد تحول در كشور هستند يادآور شد: هم اينك با ايجاد جوّرواني درصددند مشكلات را معطوف به حاكميت نمايند و با زمينه سازي افكار منفي، به دنبال نااميدي در مردم مي باشند.

وي تصريح كرد: در نهم دي ماه سال 98، مردم بصيرت خود را به جهانيان اثبات كرده و به واسطه ي غيرت ديني و پشتيباني از ولايت به ميدان آمده و فتنه را خنثي نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات