برگزاري جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان ايلام با حضور مهندس رستمي مديركل دفتر بازرسي مديريت ع...

برگزاري جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان ايلام با حضور مهندس رستمي مديركل دفتر بازرسي مديريت ع...

در اين جلسه از مديران و كاركنان راه و شهرسازي استان به جهت كسب رتبه برتر در شاخصهاي عمومي و اختصاصي جشنواره شهيد رجايي و همچنين ادارات تابعه به جهت كسب رتبه برترارزيابي عملكرد  تجليل شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان در جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان كه با حضور مهندس رستمي مديركل دفتر بازرسي مديريت عملكرد وحقوق شهروندي وزارت راه و شهرسازي و هيأت همراه ، مهندس كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان، مديران كل شوراي حمل و نقل استان و معاونين و روئساي ادارات ستادي و... در اداره كل راه و شهرسازي استان برگزار شد، مديران شوراي حمل ونقل به ارائه گزارش در حوزه كاري خود پرداختند.

مهندس رستمي در اين جلسه با توصيف اهميت وزارت راه و شهرسازي وتمامي دستگاههاي زير مجموعه آن در سطح كشور گفت: حمل ونقل و مسكن به عنوان دو مولفه توسعه هر كشور محسوب مي گردد و كار كردن در اين مجموعه حساسيت ومسئوليت ويژه خود را دارد.

وي خاطر نشان كرد با وجود گستردگي امورات دستگاههاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازي امروز شاهد عملكرد عالي راه و شهرسازي استان ايلام در ارزيابي شاخصهاي عمومي واختصاصي هستيم و در كنار آن نيز ادارات تابعه راهداري وحمل ونقل جاده اي،فرودگاه ، آزمايشگاه فني و مكانيك خاك، بنياد مسكن، بانك مسكن، هواشناسي نيز رتبه هاي برتر ارزيابي عملكرد استان را به خود اختصاص داده اند كه در نوع خود قابل ستايش است.

لازم به ذكر است در پايان اين جلسه با اهداء لوح تقدير از مديران و كاركنان راه و شهرسازي استان و دستگاههاي تابع تجليل شد.

اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات