کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح داناب و گسترش سواد آبی در مانه...

کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح داناب و گسترش سواد آبی در مانه...

کارگاه تخصصی ویژه معلمین رابط طرح داناب وگسترش سواد آبی در سال تحصیلی 99-1398در شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، شهرستان مانه و سملقان در دشت پایلوت اجرای این طرحها قراردارد و طبق برنامه از پیش تعیین شده، صد درصد دانش آموزان پایه های هفتم و یازدهم دوره متوسطه در طرح دانش آموزی داناب و طرح گسترش سواد آبی، آموزشهای پایه حفاظت از منابع آب را فرا می گیرند.

با هماهنگی انجام شده با معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، به یاری خداوند متعال مقرر است در سال تحصیلی جاری کل دانش آموزان پایه یازدهم این استان زیر پوشش طرح گسترش سواد آبی و کل دانش آموزان پایه هفتم در شهرستانهای اسفراین، مانه و سملقان و شیروان به عنوان دشتهای پایلوت زیر پوشش داناب قرار گیرند.

در مجموع 457 آموزشگاه دوره اول و دوم متوسطه در سراسر خراسان شمالی وجود دارد و  امسال کل دانش آموزان در دو پایه ذکر شده به تعداد بیش از 18 هزار نفر زیر پوشش این طرحها قرار می گیرند.

در این طرح دانش آموزان به وسیله بسته دانش افزایی طراحی شده توسط این شرکت آموزشهای حفاظت از منابع آب و همچنین آموزشهای مواجهه با سیلاب را فرا می گیرند.

دانش آموزان پس از فراگیری آموزشهای لازم واسطه انتقال این آموزشها به خانواده خود خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات