انتقاد پروین احمدی‌نژاد از خرید تجهیزات چینی در مترو

انتقاد پروین احمدی‌نژاد از خرید تجهیزات چینی در مترو

www.BanaNews.irعضو شورای شهر تهران با انتقاد از تجهیزات چینی خریداری شده برای واگن‌های مترو گفت: این ماشین‌آلات نامرغوب سبب شده آلودگی هوا در مترو افزایش پیدا کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا دبیر در جلسه روز سه شنبه شورا با تشکر از زحمات محسن هاشمی در دوران مدیریتش در متروی تهران، گفت: امیدوارم مدیرعامل جدید نیز در فعالیت‌های تازه‌شان موفقیت‌های خوبی را کسب کنند.

وی ادامه داد: خط ۷ مترو از شمال به جنوب اتوبان نواب بعد از تونل توحید باعث ترافیک شدیدی شده که این ترافیک به تونل توحید نیز منتقل شده است.

دبیر ادامه داد: در روزهای پایانی هفته ترافیک این محدوده سبب بسته شدن خیابان می‌شود که بهتر است مکان این ایستگاه تغییر کند.

در ادامه جلسه پروین احمدی‌نژاد با انتقاد از افزایش بی‌رویه کرایه‌های تاکسی گفت: ما از زمستان سال گذشته تا به امروز در چهار مرحله افزایش کرایه تاکسی داشته‌ایم.

وی توضیح داد: دو نوبت این افزایش‌ها سبب مصوبه شورا و دو بار نیز به طور غیررسمی در آغاز سال و هنگام بحث در خصوص افزایش قیمتها انجام شد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: باید به جای آنکه کرایه‌ها را بالا ببریم مشکلات بیمه‌ای، تجهیزات و خدمات و کمک به تهیه وسایل یدکی را حل کنیم.

وی با انتقاد از تجهیزات چینی خریداری شده برای واگن‌های مترو گفت: این ماشین‌آلات نامرغوب سبب شده آلودگی هوا در مترو افزایش پیدا کند تا همان طور که در سطح زمین با مشکل آلودگی روبرو هستیم در زیر زمین نیز دچار مشکلاتی شویم.

 

 

    نظرات