۹۳ حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد/ رفع تصرف بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از...

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت از انسداد ۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در آذرماه سال جاری در استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمدعلی قربانیان " با بیان این مطلب اظهار کرد: در آذرماه سال جاری در قالب پروژه انجام عملیات انسداد چاه های غیر مجاز، جلوگیری از اضافه برداشت منابع آب و توقیف دستگاه های حفاری غیر مجاز در محدوده استان، تعداد  ۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در مجموع به عمق ۳ هزار و ۵۲۸ متر با حجم تخلیه حدود  ۲ میلیون و ۵۰۹ هزار متر مکعب در سال مسدود گردیده است .
وی با تاکید بر اینکه این تعداد چاه های غیر مجاز  ۱۴۹ لیتر بر ثانیه آبدهی داشته است، ادامه داد: همچنین تعداد ۳۸ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه های کشاورزی درامورهای آب نصب شده است.
قربانیان با اشاره به اینکه همچنین  ۸دستگاه حفاری غیر مجاز نیز توقیف شده است، تصریح کرد: اکیپ گشت و بازرسی امورهای آب نسبت به شناسایی ۹۳ حلقه چاه غیر مجاز در آذرماه سال جاری اقدام نموده اند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت یادآور شد: تعداد اخذ احکام مربوط به تجاوز به حریم و بستر رودخانه های استان توسط امورهای آب ۱۲۹ مورد بوده است.
وی در ادامه گفت: ۶۳۸ حلقه چاه کشاورزی مجاز نیز مورد کنترل و نظارت بر بهره برداری از آن ها قرار گرفته است.
قربانیان در پایان در خصوص رفع تصرف مستحدثات غیر مجاز در آذرماه خاطر نشان کرد:  ۱۰۰ هزار متر مربع از حریم و بستر اراضی استان تهران با اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروهای گشت و بازرسی آزادسازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات