در سالگرد تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در برنامه چریکه شه و عنوان شد؛ نگاهی به دستاوردهای ۳۰ ساله آبفا کردستان

در سالگرد تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در  ویژه برنامه ای که بدین مناسبت در سیمای مرکز کردستان و در برنامه پرمخاطب (چریکه شه و) تهیه شده بود، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، در این برنامه مدیر روابط عمومی آبفا کردستان به همراه جمعی از نیروهای امداد و حوادث شهرهای مختلف استان نیز حضور داشتند.

مدیرعامل آبفا کردستان در این برنامه به دستاوردهای سی ساله شرکت اشاره کرد و گفت: طی این مدت جمعیت برخوردار از آب شرب سالم و بهداشتی از ۸۵ به ۱۰۰ درصد و تعداد شهرهای زیر پوشش از ۱۰ به ۲۷ شهر افزایش یافته است.

مهندس محمدی تصریح کرد: در این مدت تعداد تصفیه خانه های آب در شهرهای استان از یک واحد به ۵ واحد، تعداد آزمایشگاه های کنترل کیفی از ۱ به ۱۶ واحد و تعداد آزمایشگاه های آب و فاضلاب از یک به ۲ واحد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در  این سی ساله تعداد انشعابات آب ۳۲۶ درصد رشد داشته است، افزود: طول خطوط انتقال و شبکه توزیع و انشعابات آب نیز از هزار کیلومتر به بیش از ۵۳۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل آبفا کردستان در بخش دیگری از این برنامه به وضعیت خدمات رسانی در حوزه فاضلاب پرداخت و گفت: طی سی سال گذشته جمعیت تحت پوشش تاسیسات فاضلاب شهری از ۷۳ به ۹۸ درصد و تعداد شهرهای زیر پوشش از ۱۰ به ۱۸ شهر افزایش یافته است.

مهندس محمدی با بیان اینکه در بدو تاسیس شرکت آبفا کردستان، آزمایشگاه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان وجود نداشت، گفت: اما هم اکنون ۸ واحد تصفیه خانه فاضلاب و ۱۳ آزمایشگاه فاضلاب در شهرهای کردستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در  این سی ساله تعداد انشعابات فاضلاب ۳۵۶ درصد رشد داشته است، افزود: طول خطوط انتقال و شبکه توزیع و انشعابات فاضلاب نیز از ۷۵۰ کیلومتر به ۲ هزار کیلومتر افزایش یافته است.

همچنین ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا کردستان نیز در این برنامه با اشاره به تسهیل نمودن دسترسی مردم به شرکت آبفا و ارتباط بهینه با مشترکان اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته تر و در اسرع وقت به شهروندان، سامانه ۱۲۲ در آبفا کردستان طراحی و راه اندازی شده که این سامانه با بهره مندی از  نرم افزار جامع و نیروهای توانمند و آموزش دیده به صورت شبانه روزی در خدمات شهروندان هستند.

وی با باین اینکه تمام تلاش این سامانه پاسخگویی به مطالبات مشترکان است، گفت: در این سامانه قابلبت رصد صفر تا ۱۰۰ یک اتفاق یا حادثه وجود دارد و علاوه بر این شهروندان می توانند سایر سوالات خود در مورد فرآیندهایی که توسط شرکت ارائه می شود را مطرح نمایند متصدیان این سامانه نیز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکان هستند.

شریفی در ادامه خاطرنشان کرد: با راه ندازی این سامانه از سال ۹۵ با امکانات و قابلیتهای بیشتر میانگین زمان رفع حادثه در شهرهای استان از ۲۰ ساعت به کمتر از ۵ ساعت رسیده که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نموده و امیدواریم در آینده نیز میانگین زمان رفع حوادث را کمتر هم کنیم تا رضایت شهروندان کردستانی بیش از پیش جلب شود.

در ادامه این برنامه مدیر روابط عمومی آبفا کردستان سوالی را برای مخاطبان با محوریت مدیریت مصرف مطرح کرد که بیش از ۴۵ هزار پاسخ از سوی بینندگان دریافت شد و در نهایت از میان کسانی که پاسخ صحیح ارائه داده بودند، به قید قرعه به ۲۰ نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات