عقد تفاهم نامه تامین مالی طرح شبکه آبیاری و زهکشی گیوی

همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان اردبیل تفاهم نامه تامین منابع مالی شبکه آبیاری و زهکشی گیوی در شهرستان کوثر مبادله شد.

این تفاهم نامه در جلسه شورای اداری استان و با حضور رئیس جمهور، فی مابین وزارت نیرو و بانک های کشاورزی و سپه مبادله شد.

تفاهم نامه تامین مالی این دو شبکه را مهندس تقی زاده، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مهندس اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل و محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه و خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی امضا نمودند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در امضای این تفاهم نامه که در حضور رئیس جمهور انجام گرفت اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه 220 میلیارد تومان برای اجرای شبکه گیوی توسط بانک های کشاورزی و سپه تامین اعتبار گردید.

مهندس تقی زاده خامسی تصریح کرد: با تامین این مبلغ اجرای کامل سامانه خط انتقال آب شبکه اصلی آبیاری و زهکشی گیوی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این خصوص اظهار داشت: همزمان با تامین مالی طرح شبکه آبیاری و زهکشی گیوی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز فراخوان انتخاب پیمانکار را در جراید و سایت ها منتشر نموده است.

مهندس عباس جنگی مرنی عنوان کرد: با انتخاب پیمانکار در اسرع وقت عملیات اجرایی این طرح انجام و تحویل کشاورزان خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح بالغ بر 3 هزار هکتار از اراضی منطقه تبدیل به اراضی آبی و همچنین حدود 4 هزار هکتار از باغات دیم توسعه می یابند.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات