اقدامات اصلاحی برای ارتقای کیفیت آب شرب مجتمع یادگ...

اقدامات اصلاحی برای ارتقای کیفیت آب شرب مجتمع یادگ...

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد :

اقدامات اصلاحی برای ارتقای کیفیت آب شرب مجتمع یادگارلو با جدییت پی گیری می شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تداوم اقدامات اصلاحی برای ارتقا و بهبود کیفیت آب شرب مجتمع آبرسانی یادگارلو شهرستان نقده خبر داد .

علیرضا رضوی با بیان اینکه کیفیت آب شرب این مجتمع بصورت مستمر پایش می شود، اظهار داشت: با انجام آزمایش های دوره ای مربوطه توسط اکیپ آزمایشگاه سیار و نمونه برداری های انجام شده، آب شرب مصرفی مشترکین سالم و فاقد هرگونه مشکل می باشد.

وی، شستشوی مستمر تاسیسات شامل مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع، نصب شیر تخلیه در شبکه توزیع، نمونه برداری و کلرسنجی روزانه، هفتگی و ماهانه مشترک با مراکز بهداشت را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقا و بهبود کیفیت آب این مجتمع اعلام کرد .

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه به لحاظ ساختار و بافت خاص خاک منطقه، آبهای استحصالی در مواقعی مستعد تشکیل ذرات رنگدانه است، اظهار کرد: برای رفع کامل این موضوع پروژه تامین و ارتقای کیفیت آب شرب مجتمع یادگارلو آغاز شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این پروژه، احداث 15 کیلومتر خط انتقال، 18 کیلومتر شبکه توزیع، یک باب مخزن ذخیره 500 متر مکعبی و یک حلقه چاه  تامین آب پیش بینی شده است .

رضوی، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را 16 میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: از این میزان تاکنون سه میلیارد ریال تخصیص یافته است .

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تخصیص کامل اعتبار پیش بینی شده، عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال آینده به اتمام برسد .

خاطر نشان می سازد مجتمع آبرسانی یادگارلو، آب شرب مورد نیاز روستاهای گل، بارانی کرد، بارانی عجم، شیخ معروف و یادگارلو را با 672 خانوار و دو هزار و 142 نفر تامین می کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات