پیام تسلیت ابراهیمی فر شهردار تفرش، در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت ابراهیمی فر شهردار تفرش، در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.
شهادت هنر مردان خداست و آنچه تا کنون موجب پایداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.

بی تردید شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می برد.

سردار سلیمانی محبوب قلب های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، بود و امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست های منطقه بویژه تروریست دولتی آمریکا، بیش از هر زمان به جوش آمده و همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند:انتقامی سخت در انتظار جنایتکارانی است که دستان پلیدشان به خون سردار سلیمانی و یاران سرافرازش آلوده شد.
اینجانب شهادت این الگوی مجسم شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان، علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

ابراهیمی فر شهردار تفرش

IMG_2020010322274

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تفرش

    منبع خبر

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش یک شهرداری در شهر تفرش می باشد

      نظرات