پیام مهندس مهدلو شهردار زرند به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت کفت:

در این پیام آمده است :

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار عزیز اسلام، سردار سلیمانی به طواف خورشید حق رفت؛ به آسمان پرکشید و یاد و نام بزرگش بر جریده ی عالم به دلاورمردی و نیکنامی ثبت شد .

شهادت سردار بزرگ اسلام ،سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری در راستای دفاع از مظلومان وجهان قدمهای شایسته ای برداشته و با حضور مداوم در جبهه حق علیه باطل وجبهه مقاومت نماد ایثار و شجاعت بدل گردیده بود به دست آمریکای متجاوز و جنایتکار ،قلب ملت ایران و تمامی مظلومان جهان را جریحه دار نمودو ایشان را به آرزوی دیرینه خویش رساند .

بی تردید این اقدام تروریستی و بزدلانه آمریکای جهان خوار ،نشان از ناتوانی آنها و لکه ننگ دیگری بر دفتر نکبت بار این رژیم خواهد بود .

اینجانب، ضمن بزرگداشت یاد و نام تمام شهدای عزیز، عروج ملکوتی، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، همرزمان و ارادتمندان و خانواده ارجمندشان، تسلیت عرض نموده، رجاء واثق دارم که به فرموده مقام معظم رهبری «فقدان سردار فداکار و عزیز، تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد. » انشاءالله

محمدرضا مهدلو – شهردار زرند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات