اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با حضور در فرماندهی تیپ الغدیر یزد؛ شهادت سردار قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

سردار سلیمانی همیشه برای دفاع از اسلام آماده بود
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با فرمانده تیپ الغدیر یزد و عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: وی شخصیتی عزیز برای کشور و جهان اسلام بود و نقش ایشان در دفاع مقدس و دفاع از مسلمانان کشورهای منطقه بی نظیر بود که همیشه برای خطرات بعدی آماده می شدند.
غلامعلی سفید ادامه داد: وی همیشه در فکر تلاش و حرکت دیگر برای دفاع از اسلام بود، محور وحدت بود و رابطه خود را با کسی قطع نکرد و همواره به دنبال نزدیک کردن دلها بود.
وی با تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و ملت ایران از خداوند خواست ما را در مسیر شهدا قرار دهد.

خون شهدا درخت تنومند انقلاب را آبیاری می کند
مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با فرمانده تیپ الغدیر یزد و عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: درخت تنومند نظام و انقلاب نیاز به خون دارد و هر زمان که نیاز است، خون های مطهر باعث تنومند شدن این شجره طیبه می شود. جمعیت عظیمی که امروز خودجوش پس از نمازهای جمعه به صحنه آمدند با شکوه بود.
کسی که در راه خدا تلاش می کند فیض شهادت در راهش نصیبش می شود و امیدواریم ادامه دهنده راه این شهدا نصیب ما شود. .
محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر ضمن تسلیت  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: عظمت این شهید بر کسی پوشیده نیست، ایشان مالک اشتر علی زمان بودند و خدا به رهبر انقلاب صبوری عنایت کند. امیدواریم با عنایت حق تعالی خون ایشان موجب شود تا صدها قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف خدمت کنند. ایشان به واسطه اخلاص و پاکی بر دلها حکومت داشت و برای مردم خدمت می کرد.
سید محمدعلی پاک نژاد عضو شورای اسلامی شهر هم در این دیدار با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: از صدر اسلام تاکنون شهدای زیادی در مسیر دین و ارزش های انقلابی به شهادت رسیدند و بعد از انقلاب که تحول بزرگی به وجود آمد و آنچه امام خمینی(ره) پایه گذاری کردند و سپاه به فرمان ایشان شکل گرفت، مستکبرین جهان امروز باید با یه امت بجنگد و این راه امت جهان اسلام است.
حرکت انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) را فراهم خواهد کرد و این خون ها دریایی خواهد شد برای از بین بردن پلیدی ها

خدمات سردار سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بی نظیر بود
فرمانده تیپ الغدیر یزد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار که برای عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی انجام شد، با تسلیت به همه عزیزان، ملت بزرگ ایران و ملت های آزادی خواه جهان گفت: حاج قاسم سلیمانی خدمات زیادی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت انجام داد. آمریکایی ها حاج قاسم را تاب نیاورند و مدت ها برنامه ریزی کرده بودند.
آنها طرحی داشتند تا کشورهای اسلامی منطقه را به چند دسته تقسیم کنند و سردار سلیمانی شجاعانه جلوی این کار را گرفت.
سردار حسن علیزاده ادامه داد: اینها وقتی داعش را تولید کردند به دنبال آن بودند تا اسلام را به عنوان دین خشن و فاقد فرهنگ و عطوفت معرفی کنند. حاج قاسم سلیمانی اقدامات بزرگی انجام داد، انسان ویژه ای بود و نگاه به حزب و گروه نداشت، خدا را در نظر داشت و همه احترام خاصی برایش قائل بودند.
حضرت آقا فرمودند حاج قاسم مزد زحمات چندساله خود را دید و به آرزویش رسید. از خداوند می خواهیم در مسیرش گام برداریم و خدای ناکرده راه را گم نکنیم.

جمال الدینی عزیزی شهردار یزد با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گفت: باور برخی اتفاقات برای انسان سخت است و این اتفاق از جمله مواردی است که  بسیار سخت و هنوز نبودنش را حس و درک نکردیم.
مطمئنا این شهادت بعدها به عنوان نقطه عطف در نظام جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد و برکت شهادت ایشان در جای جای نظام جمهوری اسلامی درک می شود.
شخصیتی که از امروز تبیین می شود که چه حرکت هایی را انجام داده و چه اتفاقاتی را رقم زده است که باعث بقای نظام اسلامی شده است.
ما که با انقلاب رشد کرده ایم در هر زمانی اتفاقاتی پیش می آمد که سخت بود و شهادت عزیزانی که هر کدام در جای خودش سخت و تأثرانگیز بود.
این درخت انقلاب با خون شهدا باید آبیاری شود. بعضی شخصیت ها همچون قاسم سلیمانی قابل تکرار نیستند و از امروز به آن پرداخته خواهد شد. قطعا جانشین ایشان و همه سرداران رشید اسلام از این به بعد با اراده ای راسخ تر حرکت ها را انجام خواهند داد.
امیدواریم برکت این اتفاقات به مردم و به بقای نظام کمک کند. خداوند روح این شهید والامقام و همه شهدای اسلام را شاد کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات