مباحث محیط زیستی در اولویت تکالیف بودجه‌ای شهرداری قرار گیرد

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری با بیان این‌که تکلیف بودجه‌ای باید هدفمند و متناسب با نیاز و اولویت اجرایی تدوین شود، گفت: مباحث محیط زیستی و نشاط اجتماعی باید به عنوان تکالیف بودجه‌ای مد نظر قرار گیرند.
سپنتا نیکنام پیش از ظهر امروز 12 دیماه در صد و نهمین جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد که با دستور کار «بررسی پیش نویس تکالیف بودجه سال 99 » برگزار شد، اظهار کرد: توسعه مدیریت شهری باید براساس نیازهای جامعه و از درون مطالبه مردم تدوین شود.
وی توجه به تکالیف بودجه‌ای را از جمله ضرورت‌های اجرایی دانست و افزود: تکالیف بودجه‌ای باید زمان اعلام برنامه‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری انجام می‌شد.
رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری یزد با بیان این‌که تکلیف بودجه‌ای باید هدفمند و متناسب با نیاز و اولویت اجرایی تدوین شود، گفت: اگر شورای شهر واقعاً به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌ها و طرح‌های در دستور کار است باید بیش از پیش بحث تکالیف بودجه‌ای را مد نظر قرار دهد.
نیکنام در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون آن طور که باید و شاید به مسائل فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی توجه نشده است، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های محیط زیستی و تلاش برای پویایی و نشاط اجتماعی مهمترین مطالبه مردم از مدیریت شهری یزد است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات