بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آبفار آذربایجان غربی ...

بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آبفار آذربایجان غربی ...

بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی به‌ مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی به ‌مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با صدور بیانیه ای این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه استکبار جهانی را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی، موجی از خشم و نفرت را برانگیخت .

مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی در کنار ملت غیور ایران، داغدار این مصیبت بزرگ بوده و با تمام توان در کنار رهبر معظم انقلاب می‌ایستند تا انتقام خون پاک این سردار با افتخار اسلام و دیگر شهدای مقاومت را از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی بگیرند .

هرچند فقدان آن عزیز سربلند آتش سوزان بر جانمان افکنده است، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده، راه آن شهید سعید را استمرار خواهند بخشید .

مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام و انقلاب که عمر باعزت خود را در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) و سربلندی امت  اسلامی گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و مخالفان اسلام و ایران اعلام می کند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات