آغاز دو طبقه کردن لاین شمالی بزرگراه صدر

آغاز دو طبقه کردن لاین شمالی بزرگراه صدر

www.BanaNews.irجانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به آغاز عملیات عمرانی لاین شمالی بزرگراه صدر گفت: با مسدود شدن این مسیر ترافیک تا ۲۰ درصد در بزرگراه‌های هم مسیر افزایش یافته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرهنگ جلال بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شروع عملیات عمرانی بزرگراه صدر با هماهنگی شهرداری همزمان با تعطیلات نیمه شعبان آغاز و با نصب بنرهای مسیرهای جایگزین در زمینه انتخاب مسیر اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه اگر این پروژه در روزهای عادی آغاز می شد در چند روز اولیه تمام بزرگراه های سطح شهر تحت تاثیر قرار می گرفتند ادامه داد: همزمان با بازگشت مسافران پیک ترافیک در روزهای نخست تا ساعت ۱۱ شب ادامه داشت اما با استقرار تیم های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در طول بزرگراه و انتخاب صحیح مسیر ترافیک تا حد زیادی کاهش یافت.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در بزرگراه های هم مسیر تصریح کرد: بزرگراه مدرس در هر دو لاین، چمران تا نیایش، همت شرق و رسالت تحت تاثیر ترافیک بزرگراه صدر قرار گرفته اند.

سرهنگ بذرافشان از آغاز عملیات عمرانی در لاین شمالی بزرگراه صدر خبر داد و افزود: از امشب عملیات عمرانی در لاین شمالی این بزرگراه آغاز می شود که براساس پیش بینی خیابان شریعتی، قیطریه، دیباجی، قلندری و بهار با ترافیک سنگینی طی روزهای آینده مواجه می شوند.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده دسترسی های محلی تا حدودی مختل می شود و پیک ترافیک در این مناطق افزایش می یابد.

 

 

    نظرات