پیمانکاران بازوی اجرایی نظام جمهوری اسلامی هستند

پیمانکاران بازوی اجرایی نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در نشست هم اندیشی با پیمانکاران و مشاوران حوزه راهسازی تصریح کرد: بیشتر شما پیمانکاران و مشاوران محترم بومی استان هستید و مشارکت و همکاری شما در رونق اقتصادی منطقه موثر است.

وی به مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و افزود: پیگیر جدی جهت مطالبات قبلی پیمانکاران در دست اقدام است هستیم و متأسفانه پروژه ها با وقفه زیادی مواجه است.

مهندس نژاد صفوی اضافه کرد: پیمانکاران باید آسیب شناسی و مشاوره بدهند تا در مسیر درست قدم برداریم و ما را در رسیدن به اهداف حمایت نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به بحث کیفیت در اجرای پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: مصالح سرمایه ملی و مملکت ما به حساب می آیند و باید مدیریت کنیم که این مصالح به درستی استفاده شود و بحث اصراف و صرفه جویی را جدی بگیریم.

وی گفت: پیمانکاران حوزه راه باید آنقدر در مبلمان جاده ای ورود کنند که وقتی مسافری وارد استان می شود از وضعیت راه ها راضی باشد و در ذهنشان ثبت شود تا خود این مسافرین و زائرین مبلغی برای افزایش سفر به استان باشند.

در پایان لازم به یادآوری است در این نشست صمیمی تعدادی از پیمانکاران دیدگاه های خود را بیان کردند و مدیر کل راه و شهرسازی استان پاسخ مناسب را دادند.

نژاد صفوی تأکید کرد این نشست ها در راستای تسریع در انجام پروژه ها استمرار خواهد داشت.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات