تولید روزانه 280 تن زباله در...

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری یزد گفت: در سطح شهر یزد روزانه ۲۸۰ تن زباله جمع آوری می‌شود.

محمد رضا میرجلیلی مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: روزانه دویست و ۸۰ تن زباله از درب منازل در سطح شهر یزد جمع آوری و به گود زباله شهر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه هریک از مناطق شهرداری به دو بخش تقسیم شده اند و زباله‌های هر بخش در تاریخ‌های زوج و فرد جمع آوری می‌شوند، افزود: زباله در کوچه‌ها و معابر فرعی یک روز در میان و در معابر اصلی و بلوار‌ها روزانه جمع آوری می‌شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری یزد اضافه کرد: شهروندان در معابر فرعی زباله خود را ساعت 10 شب و کسبه و ساکنان معابر اصلی زباله خود را ساعت 14 و یا 10 شب بیرون از بگذارند.

میرجلیلی تصریح کرد: در ابتدای هر سال تقویم جمع آوری زباله در محلات توزیع می‌شود که شهروندان می‌توانند از طریق این تقویم از روز جمع آوری زباله در محله خود مطلع شوند و با کاهش تولید زباله و رعایت زمان در بیرون گذاشتن زباله می‌توانند در داشتن شهری زیبا و پاکیزه شهرداری را یاری دهند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه شکایت در مورد جمع آوری زباله در مناطق شهرداری و یا مشاهده سوزاندان زباله‌ها با شماره ۱۳۷ و یا در منطقه یک ۳۵۲۳۲۸۰۳، منطقه دو ۳۶۲۸۳۴۰۶، منطقه سه ۳۸۲۰۳۵۰۸، چهار ۳۷۳۰۳۳۰۴ و پنج ۳۶۲۸۳۸۵۰ تماس و شکایت خود را اعلام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات