تجلیل از خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران شرکت آب...

در مراسمی باحضور فرمانده امام سجاد هرمزگان و فرمانده بسیج کارکنان و رئیس بنیاد شهید هرمزگان در امور ایثارگران از خانواده شهدا و ایثارگران آب منطقه ای تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در این مراسم با بیان این‌که تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک فریضه است؛ اظهار داشت :  انقلاب مدیون فداکاری خانواده شهدا است چرا که آنان با تمام از خود گذشتگی ثمره زندگی خود را به میدان جنگ و برای دفاع از نظام و ملت و انقلاب فرستاده اند.

هوشنگ ملایی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است افزود: مسیر شهدا با خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا خواهد کرد، چرا که شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند.

ملایی گفت: قدرت عظیم و نقش تعیین‌ کننده‌ای که امروز ایران در منطقه دارد؛ مدیون ایثارگری خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این‌که بحث ایثارگری مختص به زمان جنگ نبوده و تداوم آن مصداق دارد؛ افزود: هم‌اکنون نیز ایثارگری در زمینه‌های دیگر ازجمله عرصه علم و صنعت کماکان ادامه دارد و موجب شده تا کشور به استقلال در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی دست یابد.

در ادامه این مراسم  فرمانده سپاه امام سجاد  برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش کنند که این فرهنگ به نسل های آینده انتقال یابد و نباید از نقش مهم خانواده شهدا برای انتقال این فرهنگ با ارزش چشم پوشی کرد.

این مقام مقام مسئول افزود : همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس بسیج نقش موثری داشت امروزه نیز می‌بایست در عرصه‌های مختلف حضور گسترده داشته باشد

در پایان مراسم از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات