معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا :شرایط برای سرمایه گذاری...

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا :شرایط برای سرمایه گذاری...

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا که همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو به استان اردبیل سفر کرده بود، در بازدید از آبهای گرم و معدنی شهرستان سرعین گفت: بخش خصوصی پیشگام و پیشرو در امر سرمایه گذاری می باشد و باید برای توسعه زیرساخت ها و افزایش حضور بخش خصوصی در بخش آبهای گرم و معدنی شرایط را برای ورود آنها مهیا کرد.

مهندس قاسم تقی زاده خامسی افزود: استان اردبیل از پتانسیل بسیار بالایی جهت توسعه آبهای گرم و معدنی برخوردار است و باید شرایط را برای ورود بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آبهای گرم در این شهرستان و دیگر مناطق استان آماده و مهیا نماییم .

وی بعد از بازدید از تعدادی آبگرم مدرن معدنی در شهرستان سرعین تصریح کرد: این شهرستان به برکت وجود آبگرم ها در سالهای اخیر توسعه خوبی یافته است و باید برنامه ریزی مناسبی برای توسعه آنها داشته باشیم .

مهندس تقی زاده خامسی ایجاد اشتغال پایدار در بخش توسعه آبهای گرم و معدنی در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: با توسعه زیرساخت ها در بخش آبهای گرم و معدنی و ورود بخش خصوصی می توان انتظار ایجاد اشتغال پایدار و افزایش توریست در منطقه بود .

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از آمادگی وزارت نیرو برای توسعه همه جانبه شهرستان سرعین در بخش توسعه آبهای گرم و معدنی خبر داد و گفت: وزارت نیرو از هر اقدامی که منجر به توسعه آبهای گرم و معدنی در شهرستان سرعین باشد، حمایت خواهد کرد .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات