اصلاح هندسی 25 نقطه حادثه خیز از معابر سطح شهر در دست اجرا است

اصلاح هندسی 25 نقطه حادثه خیز از معابر سطح شهر در دست اجرا است

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه از اصلاح هندسی 25 نقطه حادثه خیز از معابر  سطح شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و موربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی خلیل وند در توضیح این خبر گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته  25 نقطه حادثه خیز سطح شهر ارومیه در سال 98 شناسایی شدندو پس از طراحي توسط كارشناسان سازمان موارد در كميته فني شوراي ترافیک استان طرح وپس از بحث وبررسي تصويب و اولويت بندي شده و اجرا ميگردد.در این راستا سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدام به اصلاح هندسی این نقاط حادثه خیز نموده و تاکنون 19 نقطه حادثه خیز اصلاح هندسی شده است.

وی  با اشاره به محل نقاط حادثه خیزی که اصلاح هندسی انجام شده، اظهار کرد:  نقاطی که تاکنون اصلاحات هندسی در آنها صورت گرفته و به بهره برداري رسيده عبارتند از: خیابان برادران شهید فاضل (حد فاصل فردوسی تا فارابی و جامی)، بلوار میثم -کاشانی، تقاطع 7 تیر ولیعصر، تقاطع البرز وميلاد، تقاطع گلباد ومیرداماد، تقاطع شهید بهشتی و شهید زینتی، تقاطع جامی وفاضل، تقاطع امینی وارتش، خیابان پزشکیان و تقاطع جاده چی چست با خاتم الانبیاء.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک درخصوص اقداماتی که برای این معابر صورت گرفته، گفت: اقداماتی که برای این معابر صورت گرفته شامل احداث میدان، رفیوژ میانی،  دلتا، حذف میدان، یوترن، اصلاح دِوِر و حذف و مسدود کردن بریدگی های تداخلی غیر استاندارد می باشد.

وی در ادامه افزود: بیشتردسترسی های کند رو به تندرو و بالعکس اصلاح هندسی و ایمن سازی شده است و رینگ میانی کاملا استاندارد سازی شده، تنها محدوده باقی مانده در این مسیر، حد فاصل تقاطع غیر همسطح مادر تا پل شهید بهشتی می باشد که اجرای آن به سازمان عمران ارجاع داده شده است.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک در پایان اذعان کرد:  امیدواریم  با حذف نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی این نقاط شاهد کاهش تصادفات، کاهش ترافیک و ایمنی عبور و مرور شهروندان باشیم. در همین راستا شعا ما « ایمن سازی معابر ازما، فرهنگ ترافیک از شما» است. پس انتظار داریم شهروندان هم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ما را یاری رسانند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات