همکاری و تعامل مدیریت شهری با سپاه ساری در اجرای برنامه های فرهنگی

همکاری و تعامل مدیریت شهری با سپاه ساری در اجرای برنامه های فرهنگی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، سرهنگ ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ساری صبح امروز یکشنبه با عباس رجبی شهردار ساری دیدار و گفتگو کرد.

برگزاری آیین‌های بزرگداشت سردار "حاج قاسم سلیمانی"، تعامل و همکاری با پایگاه‌های بسیج و اردوهای  راهیان نور از محورهای گفتگوی مشترک فرمانده سپاه ساری و شهردار مرکز استان بوده است .

در این دیدار که قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت، عباس رجبی شهردار ساری با بیان اینکه سردار سلیمانی در مسیر جهاد و شهادت به عهد خود پایدار بود و با روحیه جهادی کار کرد، از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری آیین بزرگداشت سردار " قاسم سلیمانی " در مرکز مازندران خبر داد و اظهار کرد: زمینه‌سازی لازم برای برگزاری مراسم  و یادواره‌های این شهید بزرگوار در ساری بخوبی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: شهرداری ساری آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب در جهت اعزام  زائران راهیان نور را دارد .

در ادامه ، فرمانده سپاه ساری از اقدامات شهرداری در زمینه فضاسازی شهری و  تبلیغات محیطی برای برگزاری آیین بزرگداشت سردار دلها؛ سردار حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر از اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی حمایت خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات