قدردانی شورای شهر اهواز از حضور بی نظیر مردم در استقبال باشکوه از سردار دلها

قدردانی شورای شهر اهواز از حضور بی نظیر مردم در استقبال باشکوه از سردار دلها
قدردانی شورای شهر اهواز از حضور بی نظیر مردم در استقبال باشکوه از سردار دلها
امتیاز: Article Rating

چه می توان گفت و چه می توان نوشت که عظمت و بزرگی حضور بی نظیر و مثال زدنی مردم خوزستان در تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر همرزمانشان را به تصویر بکشاند.

ملت عشق و ایثار و قدرشناس خوزستان ، با بصیرت و دلدادگی وصف ناپذیر به شهدای عالی مقام با حضور بی نظیر خود برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات استان خوزستان افزودند و بار دیگر نشان دادند که مردم خوزستان،مردمی قدرشناس ، انقلابی و با بصیرت هستند که فداکاری ها و رشادت های سردار دل ها را تا همیشه ی تاریخ، از یاد و ذهن شان پاک نخواهند کرد.

براستی می توان گفت که با این حضور بی مثال ،خوزستان باردیگر دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمود و با سردار دل ها و فرمانده قلب هایشان حاج قاسم سلیمانی که همچون ستاره درخشانی بر تارک آسمان ایران زمین می درخشد وادع نمودند. چه وداع با شکوه ، غیرتمندانه و عزت مندانه ای که همه را از این سیل جمعیت به حیرت وا داشته است.

روز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ روزی به یاد ماندنی در تاریخ و تقویم خوزستان به یادگار بر جریده عالم ثبت و ضبط شد چرا که مردم با حضور عاشقانه و فارغ از هر رنگ و لباس و قوم و جناح و.... قدرشناسی شان را از زحمات و مجاهدت هایی که حاج قاسم سلیمانی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در موانع و مشکلات دیگر از جمله حادثه سیل و ... برایشان کشیده بود را به رخ جهانیان کشاندند و پرچم سرخ ابا عبدالله الحسین و علمدار کربلا را به اهتزاز درآوردند و پرچم تشیع را در دل و جان و جهان خود بر افراشتند و اتحاد و وحدت بی نظیری را به تصویر کشاندند.

مردم غیرتمند و قدرشناس خوزستان ،چه بدرقه و استقبال شکوهمند و بزرگی را از سردار دل ها و فرمانده مقاومت، نشان دادید تا جهانیان از این سیل جمعیت به حیرت در آیند.

مردم خوزستان خوشا به غیرت تان که سنگ تمام گذاشتید و فریاد زدید که این خط خون نقطه ی پایان سلیمانی نیست / بهراسید که این اول بسم الله است.

بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم در شورای اسلامی کلانشهر اهواز از حضور مثال زدنی و رستاخیز بی نظیر مردم شریف و با بصیرت خوزستان،بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز،روحانیت معزز، نمایندگان محترم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،ادارات و شرکت ها ،بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ،مدیران استان، اصحاب رسانه،عشایر غیور،نیروهای خدمات رسان امدادی،هلال احمر و آتش نشانی و اصناف و مشاغل و دیگر آحاد مردم در مراسم استقبال و تشییع سردار دلها حاج قاسم سلیمانی این شهید عالی مقام و آسمانی که باعث به تصویر کشاندن صحنه‌های زیبایی از عشق و ارادت به شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری و  انقلاب اسلامی مان شده اند، تقدیر و تشکر نموده و از تمام دست‌اندرکاران برپایی این مراسم باشکوه نیز نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

عبدالزهرا سنواتی

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات