مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با امام جمعه نیر دیدار کرد

ظهر روز یکشنبه 15 دی ماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سفر به شهرستان نیر با امام جمعه نیر دیدار کرد.

امام جمعه نیر در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم مدیریت صحیح مصرف آب گفت: باید با برنامه ریزی مناسب در بین مردم و دستگاههای اجرایی نسبت به مصرف بهینه آب بکوشیم.

حجت‌الاسلام نعمتی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از منابع و پتانسیل های آبهای گرم در شهرستان نیر تصریح کرد: شهرستان نیر ظرفیت بسیار مناسبی در بحث آبهای گرم و رودخانه ها دارد که با توجه به این منابع می توان بسیاری از مشکلات را حل نمود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای اردبیل توجه جدی به بخش آب شهرستان دارد، افزود: شهرستان نیر به جهت تامین آب شرب مناطق مهم استان همواره مورد توجه بخش آب استان می باشد.

مهندس عباس جنگی مرنی در ادامه ساماندهی رودخانه های شهرستان را از ضروریات عنوان کرد و اظهار داشت: رودخانه های دائمی شهرستان نیر می تواند هم در بخش سرمایه گذاری و هم گردشگری ظرفیت بزرگی باشد.

وی از آمادگی شرکت آب منطقه ای اردبیل برای استفاده از پتانسیل بالای بخش خصوصی جهت توسعه منابع آب در بخش های مختلف خبر داد و افزود: وزرات نیرو از هرگونه طرحی که برای توسعه سرمایه گذاری در بخش آب باشد، حمایت می کند.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات