ثبت سومین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم...

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز مردار بود هر آنکه او را نکشند

مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان،همراه با اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی این استان در سومین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور باشکوه خود در قالب دسته عزاداری حسینه اعظم زنجان به سوگواری پرداخته و یوم‌القاسم را در پایتخت شور و شعور حسینی و دیار ارادتمندان علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به ثبت رساندند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این مراسم که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه 15 دیماه با مدیحه‌سرایی مداحان در داخل حسینیه اعظم زنجان آغاز شد، علاقه‌مندان مکتب حسینی و ارادتمندان سردار دل‌ها به سوگواری و ابراز ارادت و احساس به مقام شامخ این شهید بزرگوار پرداختند.

سپس دسته عزاداری از مقابل حسینیه اعظم ادامه یافت و دقایقی قبل از اذان مغرب در میدان انقلاب (امامزاده سیدابراهیم) به پایان رسید.

عزاداران در رثای سیدالشهد(ع)، علمدار کربلا و اهل بیت(ع) و همچنین ائمه معصوم و حضرت زهرا (س) گریستند. اشعار حماسی و شعارهای ضداستکباری نیز از بخش‌های دیگر این حماسه بود.

یاران قیامت اولدی بغداد پربلاده- سرداریمیز یخلدی میدان کربلاده، ای لشکر صاحب‌زمان آماده باش آماده باش – بهر نبردی بی‌امان آماده باش آماده باش، بیز لشکر صاحب‌زمان آماده‌ییق آماده‌ییق، بال جبراییل را فرش محرم می‌کنیم – شرّ اسرائیل را از این جهان کم می‌کنیم – ای علمدار حسین ای علمدار حسین ومرگ بر آمریکا نیز شعار اصلی مردم در این حماسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات