عزاداری پرشور مردم مقدمه ویرانی کاخ مستکبران است

عزاداری پرشور مردم مقدمه ویرانی کاخ مستکبران است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عزاداری پرشور مردم ایران در جای جای ایران اسلامی و کشورهای منطقه برای بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی، مقدمه ویرانی کاخ مستکبران است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در آیین پایانی عزاداری خودجوش مردم ارومیه در میدان انقلاب این شهر افزود: این حضور پرشور، کاخ مستکبران دنیا را به لرزه در می‌آورد و مقدمه‌ای برای انتقام سخت از تروریست‌های غربی است.
وی اضافه کرد: انتقام سخت ملت ایران در انتظار آمریکا و ایادی آن است به طوری که موجبات پشیمانی آنان را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران در تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی و همرزمان ایشان طی ساعت‌های گذشته بیان کرد: این حضور، پس از آیین تشییع پیکر مطهر امام راحل بی‌سابقه بوده و نشانه علاقه مردم ایران به سردار سلیمانی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: سردار سلیمانی بنده مخلص، مومن و پرهیزکاری بود که محبت او در دل همه مردم ایران قرار داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی، مقاومت در ایران و منطقه متوقف می‌شود در حالی‌که با ریخته‌شدن خون این شهید بزرگوار و یاران همراه او، حیات دیگری از سوی خدا به جبهه مقاومت در منطقه اعطا شد.
راهپیمایی عظیم و خودجوش مردم شهر ارومیه به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ساعت ۱۱ صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم این شهر آغاز شد و این راهپیمایی در نوع خود در ارومیه کم‌ سابقه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات