استاندار خوزستان:  پل تقاطع میدان بسیج اندیمشک نقطه کور آزادراه خلیج فارس را رفع کرد

استاندار خوزستان: پل تقاطع میدان بسیج اندیمشک نقطه کور آزادراه خلیج فارس را رفع کرد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی  در مراسم افتتاح و کلنگ زنی 2  پروژه راهسازی در اندیمشک گفت: برای تحول در زیرساختها و توسعه طرحهای عمرانی در سطح استان تلاش های بسیار خوبی شده است .

وی با اشاره به افتتاح پل تقاطع میدان بسیج (فاز چهار) شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی دو طرح در شهرستان اندیمشک داشتیم که طرح نخست اتصال کوی نیرو به شهرستان اندیمشک است و پل آن باید ساخته شود که عملیات اجرایی آن امروز رقم خورد.

شریعتی افزود: پیمانکار قول داده که ساخت پل را از فردا شروع کند و طی ۶ ماه آن را بسازد و به ما تحویل دهد و این زمان ۶ ماهه برآوردی بوده که اداره کل راه و شهرسازی داشته است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تقاطع غیر هم سطح بسیج طرحی بسیار بزرگ و وسیع است و آزاده خلیج فارس در این منطقه نقطه کور بوده و ایمنی لازم را نداشته و محل تصادف بوده است که با افتتاح این طرح این مشکل حل می شود.

شریعتی گفت: این کار هم از منظر شهری و هم در توسعه زیرساخت های شهری و ایمن سازی تردد در این محل و این نقطه نقش مهمی دارد و ۱۴ میلیارد تومان هزینه ساخت آن است؛ البته اگر به قیمت تمام شده امروز بخواهیم محاسبه کنیم، قیمت آن خیلی بیشتر می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات

      سلام ایا مسکن مهرسایتی داره برای ثبت نام