بیانیه مدیرکل وکارکنان راه و شهرسازی گیلان در خصوص محکومیت شهادت سردار سلیمانی و همراهان آن شهید سرافراز

بیانیه مدیرکل وکارکنان راه و شهرسازی گیلان در خصوص محکومیت شهادت سردار سلیمانی و همراهان آن شهید سرافراز

بسم الله قاصم الجبارین
((مِن المُومِنِینَ رِجَالٌ صَدَقوُا مَا عَهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم من قَضَی نَحبَه وَمِنهُم من یَنتَظِرُوَمَا بَدلُو تَبدِیلاً))
احزاب – آیه 23
با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناء فداء ونائب بر حقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی رهبر عظیم الشان انقلاب ،مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی خصوصا خانواده های معظم شهداء ، خانواده آن شهید بزرگوار و شهدای همرزمش ،شهدای مدافع حرم ، رزمندگان جبهه مقاومت ، خانواده بزرگ سپاه پاسداران و نیروهای مسلح تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.
بدینوسیله مدیریت و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گیلان جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکادر به شهادت رساندن سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار مبارزه با تروریسم وافراط گرایی را به شدت محکوم می نماید وترور این قهرمان ملی را عاملی برای تهدید صلح وامنیت جهانی می داند.

قطعا شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داد که میلیونها جوان مومن وانقلابی در جهان اسلام منتقم او خواهند بود و منتظر جمهوری اسلامی نخواهند ماند. آمریکای صهیونیسم واستکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی میلیونها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید . دشمنان ، معاندین و قدرتهای سلطه گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت وانسجام داخلی ، محور مقاومت ، ترس و وحشت دائمی آمریکا و حامیانش در منطقه خواهد شد.غافل از آنکه هزاران سردار سلیمانی در میهن اسلامی آماده جانفشانی بوده و منتظر یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند ومحور مقاومت تا آزادسازی مسجدالاقصی و نابودی اسرائیل جنایتکار وغاصب از پای نخواهند نشست .
یقینا پیام سردارعزیزمان تداوم مقاومت تا پاک شدن منطقه از لوث وجود اشرار و استکبار است ومقاومت همه جانبه در تمامی عرصه ها بویژه در عرصه های اقتصادی که می تواند به حول قوه الهی تمامی تهدیدات اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل نماید .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات