شهردار ارومیه در پیامی از مردم حماسه آفرین ارومیه قدردانی کرد

شهردار ارومیه در پیامی از مردم حماسه آفرین ارومیه قدردانی کرد

شهردار ارومیه در پیامی از مردم حماسه آفرین ارومیه قدردانی کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  شهردار ارومیه در پیامی از مردم حماسه آفرین ارومیه قدردانی کرد در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
مردم شریف، شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه ارومیه دست مریزاد! باز مردم غیور و انقلابی ارومیه حماسه آفرینی کرده و با شرکت حداکثری در سوگواری خیابانی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دین خود به انقلاب را ادا و به وظیفه اسلامی و انسانی خویش به بهترین شکل ممکن عمل کردند.
امروز را باید در تاریخ ارومیه ثبت کرد که در این مراسم سوگواری و راهپیمایی جمعیتی غیرقابل تصور و بیش از حد انتظار حضور بهم رسانیدند تا جایگاه مردمی حاج قاسم سلیمانی وعشق و محبتی که در قلوب تک به تک شهروندان ارومیه ای وجود دارد برای همگان نشان دهند و اعلام کنند که خون پاک شهید سپهبد سلیمانی خواهد جوشید تا با همدلی و اتحاد در جبهه مقاومت و ایثار، شکست استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل را شاهد باشیم.
اینجانب این حضور ارزشمند و حماسی را مغتنم شمرده و فرصتی برای همبستگی هموطنان در برابر زورگویان و مستکبرین می دانم و نهایت قدردانی و تشکر خود را از اقشار مختلف جامعه و آحاد شهروندان اعلام می دارم و امیدوارم که همه ما بتوانیم راه و روش شهید سپهبد سلیمانی را ادامه داده و نسل های آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و خط ولایت فقیه مأنوس گردانیم.
محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات