شورای شهر خوی با پیشنهاد شهردار تصویب کرد: نامگذاری جاده  کمربندی جدید خوی بنام سردار قاسم سلیمانی

شورای شهر خوی با پیشنهاد شهردار تصویب کرد: نامگذاری جاده کمربندی جدید خوی بنام سردار قاسم سلیمانی

شورای شهر خوی با پیشنهاد شهردار تصویب کرد: نامگذاری جاده  کمربندی جدید خوی بنام سردار قاسم سلیمانی

نامگذاری جاده  کمربندی جدید خوی بنام سردار قاسم سلیمانی

✍به گزارش خبرنگار هفته نامه اقتصاد آذربایجان، شورای شهر خوی در جلسه عصر امروز (شنبه) تصویب کرد که جاده جدید در حال احداث(از تقاطع پل غیر همسطح آیت اله العظمی خویی تا تقاطع جاده قطور) بنام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

✍در این جلسه شهردار خوی گفت: یقین دارم شهادت سردار قاسم سلیمانی همچون واقعه عاشورا فصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد گشود و حرکت نظام اسلامی را بسمت شکوفایی و اقتدار بیشتر، سرعت خواهد بخشید.

✍محرم اکبرزاده افزود: به منظور ارج نهادن به  زحمات این شهید بزرگوار و ماندگاری نامش در تقویم تاریخ کشور و به نشانی قدردانی مردم خوی پیشنهاد می کنم، کمربندی جدید در حال احداث (از تقاطع پل غیر همسطح آیت اله العظمی خویی تا تقاطع جاده قطور با این کمربندی) به نام این سردار بزرگ نامگذاری شود.

✍به این پیشنهاد شهردار کلیه اعضای شورای شهر رای مثبت دادند و بعد از تصویب آن رئیس شورای شهر خوی ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورا گفت: شهادت می دهم که شهید سردار قاسم سلیمانی به گردن همه مردم حق دارد و انسانهای آزاده در سالهای آینده و در نسل های بعد همچون نسل کنونی رهرو آن شهید خواهند شد.
✍غلامعلی شریف افزود: این وعده الهی است آنان که مردان حق و رهروان الهی را به شهادت می رسانند، قطعا به عذاب و انتقام الهی دچار می شوند و قاتلان سردار سلیمانی نیز دیر یا زود مجازات خواهند شد. / اقتصاد آذربایجان

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات