پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرو شهرداری پیرانشهر ،

مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار ایران و شهر پیرانشهر تبریک گفت .
مهندس سعیدی افزود:در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت،  همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باریتعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی مان حراست و پاسداری کنند.

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان،مخصوصا بسیجیان شهر پیرانشهر پایداری در راه حفظ ارزش ها  که حاصل رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندم.

در پایان از خداوند قادر و متعال،عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.
انورسعیدی
شهردار پیرانشهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پیرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر یک شهرداری در شهر پیرانشهر می باشد

      نظرات