حمايت شهرداري از متقاضيان ساخت‌وساز با ارائه بسته تشويقي

مدير كل درآمد شهرداري اصفهان گفت: شهرداري اصفهان با ارائه بسته تشويقي در تراكم‌هاي مسكوني از متقاضيان ساخت و ساز حمايت مي‌كند.

نادر آخوندي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: همواره دغدغه شهرداري رونق اقتصادي شهر بوده است، از اين رو يك بسته تشويقي جديد را به شوراي شهر ارائه كرد كه تصويب شد و بر اساس آن مطالبات شهرداري بابت تراكم مسكوني با ارائه بسته تشويقي به صورت قسطي دريافت خواهد شد.

وي تصريح كرد: مطابق با مصوبه جديد شوراي اسلامي شهر اصفهان تخفيف پرداخت نقدي تا سقف 30 درصد(براساس مبلغ)، نقد و اقساط تا سقف 20 درصد و امكان تقسيط تراكم مسكوني براي شهروندان اصفهان تعيين شده است.

مدير كل درآمد شهرداري اصفهان ادامه داد: از دغدغه‌هاي مديريت شهري رونق كسب و كار و بهبود وضعيت معيشت مردم است، به خصوص كه بسياري كارشناسان معتقدند بخش مسكن پيشران اقتصاد كشور محسوب مي‌شود، از اين رو تهيه اين بسته تشويقي و امكان تقسيط بدهي به صورت جدي در دستور كار قرار گرفت.

وي ابراز اميدواري كرد: با اجراي طرح حذف قبوض كاغذي عوارض، ارائه بسته تشويقي تراكم مسكوني و امكان تقسيط بدهي از سوي مديريت شهري و همراهي و همكاري مردم در پرداخت عوارض نوسازي و عمران شهري و كسب و پيشه و خودرو و ديگر عوارض‌ مصوب شهر بستر رونق پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي شهر فراهم شود.

آخوندي تاكيد كرد: شهروندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق تماس با اداره ارتباطات مردمي 137 يا با مراجعه حضوري به شهرداري منطقه مربوطه اقدام كنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات