برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات مطروحه در پلاک 25 طالقان

برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات مطروحه در پلاک 25 طالقان

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار، جناب آقای نجفی ریاست دادگستری شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، آقای فریدون شیاسی ریاست ثبت و اسناد استان، آقای مسعود کرمی نماینده حقوقی اداره اوقاف، آقای حامد مجیبی مدیر موقوفات مدرسه شهید مطهری، آقای فریدون مهرآگین نماینده موقوفات، ریاست اداره ثبت و املاک، رییس اداره اوقاف و نمایندگان خرده مالکین، جلسه رسیدگی به مشکلات مطروحه در پلاک 25 طالقان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار طالقان در آغاز این جلسه با تاکید بر مساعدت و همکاری با شهردار طالقان در حل مشکلات املاک موقوفی گفت: امروز حرف شهردار، حرف مردم است و ضروریست نمایندگان اوقاف  به طرفیت از مردم مساعدت بیشتری داشته باشند.

سپس مهندس قاسمپور شهردار طالقان ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مدرسه شهید مطهری و نمایندگان مردم جهت رفع مشکلات املاک موقوفی در پلاک 25 گفت: از طرفین حاضر در جلسه تقاضا دارم نهایت تلاش خود را جهت همسان سازی دیدگاهها  نموده  تا با موافقت فرماندار محترم مشکلات موجود در این زمینه مرتفع گردد بنابراین لازم است به فوریت کار گروهی مشخص شود و نتایج مورد نظر حاصل شود.

در ادامه دکتر نادر صادقیان سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر در خصوص املاک پلاک 25 و مشکلات عدیده ای که مردم در این زمینه با آن روبرو هستند گفت: از حاضرین در جلسه و مسئولان محترمی  که در این جلسه شرف حضور دارند خواهشمندیم جهت رسیدگی به رفع مشکل وقفیات و تبدیل به احسن زمین ها اقدامات عاجل  را انجام دهند.

در این جلسه نمایندگان اوقاف استان و مدرسه شهید مطهری نسبت به مسائل مطروحه توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون حل مشکلات پلاک 25، به بیان مسائل لاینحل در این زمینه پرداختند و سپس ریاست دادگستری طالقان خواستار مذاکرات بیشتر اعضاء حاضر در جلسه جهت رسیدن به راهکارهای حقوقی و منطقی شد و عنوان کرد: ضروریست مطابق قوانین راه حل های بنیادین در این خصوص پیدا کنید.

لازم بذکر است تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای تحقق یکی از خواسته های مهم اهالی محترم شهر طالقان مبنی بر رفع موانع و مشکلات املاک پلاک ۲۵ ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات