شهردار بروجن با پرسنل اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ديدار و گفتگو کرد

شهردار بروجن با پرسنل اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ديدار و گفتگو کرد


به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:  شهردار بروجن با پرسنل اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ديدار و گفتگو کرد.در اين نشست ابتدا مدير اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن گزارش کاملي ازعملکرد ده ماهه اداره آتش نشاني بروجن قرائت کرد.
شهردار بروجن در نشست با آتش نشانان گفت:. مجموعه آتش نشاني نه در چشم من بلکه در چشم مردم جايگاه ويژه اي دارد و تاثير وجود خود شما باعث شکل يافتن اين جايگاه شده است که مردم وراي يک سيستم اداري به شما نگاه مي کنند. من هم به عنوان يک مسئول نگاه ويژ ه اي به شماها دارم  و شما را يگان ويژه شهرداري ميدانم .
ولييان با  اشاره به اينکه شهروندان همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگي آتش‌نشانان مي‌باشند، گفت: اداره آتش نشاني و خدمات ايمني با بهره‌مندي از نيروهاي با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرايط سخت مي‌پردازد و اين جاي تقدير و تشکر دارد .
شهردار بروجن بر داشتن امکانات و تجهيزات مورد نياز و پيش بيني عوامل خطر و سطح ارتقاء دانش و مهارت آتش نشانان و عموم مردم تاکيد کرد و گفت: اگر غير از اين باشد کارايي و ايمني آتش نشانان و شهروندان به خطر مي افتد
مهمترين ارکان پيشگيري از حوادث امر آموزش است که بايد در تمامي مقاطع بخصوص از پايه ابتدايي  با توجه به اينکه دانش آموزان مقاطع ابتدايي به آتش نشانان نگاه خاصي دارند انجام شود.
در پايان از محوطه، تجهيزات و ماشين آلات آتش نشاني بازديد بعمل آمد .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات