جشن خانه دار شدن در زنجان و سمنان برگزار می شود

جشن خانه دار شدن در زنجان و سمنان برگزار می شود

www.BanaNews.irوزیر راه و شهرسازی در خصوص برگزاری جشن خانه‌دار شدن در برخی از استان‌ ها، گفت: به زودی در استان های زنجان و سمنان پروژه‌های بزرگ مسکن مهر با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'علی نیکزاد' شامگاه یکشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: بر اساس برنامه‌ای که برای مسکن مهر داشتیم قرار بود که در سال ۹۲ عرضه و تقاضا به تعادل برسد، اما در برخی استان‌ها ساخت مسکن مهر سریع‌تر انجام شد و بر همین اساس جشن خانه‌دار شدن در آن استان‌ها زودتر از زمان مورد نظر اجرا می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص بهسازی راه های کشور گفت: در طول سال‌های اخیر روند بهسازی راه‌ها سبب شده است که آمار تصادفات کاهش یابد.

وی افزود: طبق هدف‌گذاری های انجام شده هر سال باید ۱۰ درصد از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

نیکزاد در خصوص ناوگان هواپیمایی کشور اظهار داشت: در ناوگان هواپیمایی کشور ۱۷ فروند هواپیمای توپولوف به دلیل فرسودگی کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما توسعه ناوگان هوایی کشور و کاهش تاخیر در پروازها می باشد، ادامه داد: هنگامی می توانیم خبر ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی را اعلام کنیم که هواپیماهای جدید را روی باند فرودگاه های کشور در اختیار داشته باشیم.

 

 

    نظرات