برگزاری جلسه ملاقات مردمی شهردار سیرجان

برگزاری جلسه ملاقات مردمی شهردار سیرجان

جلسه ملاقات مردمی شهردار سیرجان به همراه تنی چند از مدیران و معاونین وی با حضور شهروندان و مراجعین در دفتر شهردار هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این جلسه رضا سروش نیا شهردار سیرجان با همراهی معاونین و مدیران ضمن گفت و گو با مراجعان، به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی آنان پیرامون موضوعات مورد تقاضا پرداخت.

گفتنی است رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان، جلب رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از اهداف کلی برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و بر همین اساس متقاضیان ملاقات با شهردار سیرجان می توانند با مراجعه به شهرداری مرکزی سیرجان نسبت به اخذ نوبت و ثبت نام در سیستم ملاقات عمومی اقدام کنند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، یکی از جانبازان با انتشار مطلبی پیرامون روند پیگیری و پاسخگویی شهردار سیرجان، نوشت: (خدايا تو شاهدى امروز با چشمانم خودم ديدم چگونه شهردار صادقانه و عالمانه حق را به مردم ميداد واقعيت اين است تا خودم نديدم باور نمى كردم حتى براى راه اندختن كار مردم خودش را با همكارانش بد مى كرد و با تمام وجود با قدرت و اقتدار از همه مى خواست كار مردم را انجام بدهند الم يعلم بان الله يرى .....)

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سیرجان

    منبع خبر

    شهرداری سیرجان

    شهرداری سیرجان یک شهرداری در شهر سیرجان می باشد

      نظرات