خبر خوش مقدم از پرداخت حقوق معوق کارگران/ راهکارهای شهردار برای برون رفت دائمی شهرداری یاسوج از مشکلات مالی

خبر خوش مقدم از پرداخت حقوق معوق کارگران/ راهکارهای شهردار برای برون رفت دائمی شهرداری یاسوج از مشکلات مالی

شهردار یاسوج گفت: معوقات حقوق کارگران شهرداری یاسوج بزودی پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: طی هفته جاری بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج پرداخت شد و پرداخت مابقی مطالبات آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش خود را انجام بکار خواهیم گرفت تا طی 45 روز آینده یا قبل از این موعد، دو سوم از حقوق معوق کارگران پرداخت شود.

مقدم با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده، ابراز داشت: متاسفانه همواره شهرداری های کوچک با چنین وضعی رو به رو بوده اند و پیش از این نیز در برخی شرکت ها تا 18 ماه حقوق معوق نیز وجود داشت که اکنون به یک سوم رسیده است.

شهردار یاسوج با برشمردن مشکلات درآمدی شهرداری از جمله حذف برخی کدهای درآمدی شهرداری ها، گفت: برخی از کدهای درآمدی شهرداری ها توسط دیوان عدالت اداری مسدود شده است که این موضوع بر وضعیت درآمدی شهرداری یاسوج تاثیر گذاشته است.

وی همچنین به اظهارات خلاف واقع برخی از افراد اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه دفترچه عوارض شهرداری مصوبه شورای شهر و کمیسیون تطبیق را دارد، برخی اظهارنظرهای خلاف قانون و شانتاژ برخی رسانه های خاص مبنی باعث ایجاد بدبینی و کاهش وصول عوارض شده است.

مقدم ابراز داشت: پرداخت بخشی از بدهی های سنواتی شهرداری بر اساس آرا قضایی نیز باعث فشار مضاعف بر شهرداری شده است.

نستهن مقدم تاکید کرد: راه اصلی برون رفت شهرداری های از مشکلات مالی، ایجاد درآمد پایدار است که در این زمینه اقدام مثمرثمری صورت نگرفته بود و در این دوره تلاش بر جذب و هدایت سرمایه گذاری در شهر یاسوج است.

مقدم اضافه کرد: ساخت کارخانه بازیافت زباله ضمن اینکه یک خدمت به بهداشت و محیط زندگی مردم است در راستای ایجاد درآمد پایدار به شهرداری یاسوج نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: فرصت های جدید سرمایه گذاری با شرایط ویژه و ارائه تسهیلات کم بهره در شهرداری یاسوج در حال تدوین است که بزودی جزئیات آنها به اطلاع عموم و علاقمندان به سرمایه گذاری در شهر خواهد رسید.

شهردار یاسوج همچنین گفت: اجرای ممیزی و همچنین وصول عوارضات کسب و پیشه در شهر یاسوج از دیگر اقدامات شهرداری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات