مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات...

با حضور مدیر عامل، معاون طرح و توسعه، معاون برنامه ریزی و جمعی از همکاران مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه پیرو سیاست های گذشته گردش شغلی و مدیریتی در شرکت  لازم می باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات موتور محرک شرکت می باشد، همواره بایستی در جهت بهبود عملکرد  و اهداف سازمانی شرکت قدم برداشته که این امر نیازمند استفاده از تجارب مدیریتی و تخصص مدیرانی متفاوت می باشد.

وی با بیان  اینکه " علیرضا سنجری نیا" به عنوان سرپرست جدید دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات در سال های گذشته در این سمت هم خدمت کرده اند و تجارب لازم را به دست آورده اند، تصریح کرد: امیدوارم با همکاری تمامی کارکنان این دفتر  نتایج مورد نظر شرکت حاصل شده  و در راستای بهبود قدم برداریم.

رضوی همچنین افزود: مدیر پیشین دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات نیز به عنوان یک پتانسیل  قوی بر ای شرکت حفظ و از تجارب مدیریتی وی در بخش های دیگر استفاده خواهد شد.

در ادامه این مراسم  "محمدعلی طرفه"  معاون  برنامه ریزی شرکت نیز با اشاره به اینکه هدف از جا به جایی مدیران بهبود عملکرد و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی به همکاران و ارباب رجوع است، اظهار کرد: "عزیزاله مولایی" در مدت تصدی از مدیران توانمند مجموعه بوده و به نوبه خود از زحمات وی تقدیر و تشکر می نمایم.

وی همچنین اضافه کرد: "علیرضا سنجری نیا" سرپرست جدید دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت نیز با فعالیت های این دفتر آشنا بوده و با پشتکاری که در وی مشاهده می شود، قطعا شاهد تغییرات خوبی خواهیم بود.

مدیر پیشین دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت در ادامه این مراسم ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل شرکت در دوران خدمت  عنوان کرد: از همکاران معاونت برنامه ریزی نیز به دلیل همدلی و همکاری هایی که طی این مدت با اینجانب داشته اند تشکر کرده و امیدوارم در بخش های دیگر شرکت بتوانم منشاء خیر باشم.

"علیرضا سنجری نیا" سرپرست جدید دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت همچنین این حوزه را بدون تردید از مهم ترین دفاتر شرکت به لحاظ سر و کار داشتن با زیرساخت های دولت الکترونیک، استفاده از توانمندی های پرسنل و سازماندهی منابع انسانی دانست و گفت: بهبود عملکرد سازمانی  نیازمند یک تلاش جهادی است، که البته شرط اساسی آن همدلی و یاری کارکنان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت های خوبی در این بخش دیده می شود و هدف ما نیز تکمیل  اقداماتی است که  مدیر پیشین این دفتر انجام داده  تا خروجی های مورد نظر حاصل شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم، حکم انتصاب "علیرضا سنجری نیا" به عنوان سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت از سوی مدیر عامل به وی اهداء و  از خدمات ارزنده "عزیزاله مولایی" قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات