ذیحساب جدید طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای اردبیل معرفی شد

صبح امروز هفدهم دی ماه با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل جلسه تودیع و معارفه ذیحسابان جدید و پیشین طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همه ما مدیون رشادت های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید سعی کنیم راه او را ادامه دهیم.

مهندس عباس جنگی مرنی با بیان اینکه رعایت قانون و مقررات جاری در فرایند طرح ها باید مدنظر ذیحسابان باشد، اظهار داشت: رعایت اصول و قواعد قانونی در فرایند مالی پروژه های عمرانی مورد انتظار است.

وی با اشاره به حجم بزرگ پروژه های بخش آب استان عنوان کرد: زحمات ذیحسابان طرح های عمرانی در شرکت آب منطقه ای اردبیل قابل کتمان نیست و به نوبه خود از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز در این جلسه اجرای کامل قوانین مالی و جلوگیری از سهل انگاری و چالش های مالی را از برنامه های جدی ذیحسابان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش در استان اردبیل شاهد شفافیت هستیم.

دکتر هاشم مظفری تلاش برای بهره وری و اثربخشی بودجه های عمرانی را از برنامه های دیگر این بخش عنوان کرد و گفت: با این اقدام مسیر صرف بودجه در پروژه های عمرانی مسیر معقولانه خواهد بود.

در ادامه این جلسه با تشکر از زحمات ناصر اسدالهی در دوران تصدی مسئولیت ذیحسابی طرح های عمرانی شرکت، علی شهبازی بعنوان ذیحساب جدید طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای اردبیل معرفی شد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات