روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با صدور پیامی شهادت سردار...

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار خستگی ناپذیر و مجاهد غیور ایران و اسلام، یادگار رشادت‌های سرداران جنگ و جهاد، سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، همرزمان ایشان ، مردم عزیز ایران و اصفهان و هم چنین همکاران محترم تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم .
ملت غیور ایران مجاهدت‌های ایشان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن نبردهایی در داخل با اشرار و قاچاقچی ها و در منطقه ی خاورمیانه به ویژه تروریست‌های داعش را از یاد نخواهد برد .
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقشی مهم در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سقوط صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشت. وی تا پیش از حضور علنی در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در انظار عمومی پرهیز می‌کرد؛ از زمان حضورش در عراق در نبرد علیه داعش شناخته شد.سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رسانه‌ها، به عنوان فرمانده ی سایه توصیف می شد .
مجله تایمز چند سال پیش تصویر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را روی جلد خود چاپ کرد.وی چهره ای جهانی در مبارزه با تروریست‌ها به ویژه گروه داعش داشت و اقتدار جهانی این شهید، هرگز از اذهان ملت بزرگ و قدرشناس ایران و جهان اسلام فراموش نخواهد شد .

روحشان شاد و راهشان پررهرو

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات