سزای گرانفروش نخریدن است

سزای گرانفروش نخریدن است

www.BanaNews.irمراسم بهره برداری از واحد های مسکونی احداثی در بافت فرسوده منطقه ۱۲ تهران با حاشیه هایی همراه شد ،از جمله اعتراض یکی از معلمین به قیمت واحد های احداثی بود که سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران وبهسازی شهری گفت :سزای گرانفروش نخریدن است .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از ایرنا، محمد حسین جوانمردی روز دوشنبه در این مراسم پس از ۲۰ دقیقه سخنرانی قصد داشت به سخنان خود پایان دهد که با صدای بلند یکی از افراد حاضر در جلسه مخاطب قرار گرفت.

** معلم حاضر در جلسه با انتقاد از برپایی مراسم مذکور اظهار داشت : شما افرادی که مورد نظر داشتید در این مراسم شرکت داده اید و مردم محل در این مراسم غایب اند ، هدف شما از این اقدام تبلیغ برای عملکرد خودتان است و پخش تصاویر شما در تلویزیون و چیزی غیر از این نیست .

** معلم یادشده خطاب به جوانمردی گفت : آقای مهندس در این محله (تختی - خانی اباد سابق) قیمت هر متر مربع واحد مسکونی ۹۰۰ هزار تومان است ، اما اکنون در قالب نوسازی و بهسازی قیمت خانه ها را به هر متر مربع یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسانده اید و این به زیان مردم است .

** پس از تداوم نغمه های اعتراضی معلم یاد شده ، علیرضا بزرگوار شهردار منطقه ۱۲ به عنوان یکی از مدعوین که در ردیف جلو شرکت کنندگان مراسم حاضر بود به سوی این معلم که گفته شد از بسیجیان محله است ، آمد و از او خواست در ردیف جلو شرکت کنندگان قرار گیرد تا برنامه افتتاحیه تداوم یابد.

** حضور معلم مذکور در کنار جوانمردی سبب شد تا او به طرح مشکلات محله بپردازد و در این بین محمد رضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران به سخنرانی پرداخت و گفت : از دولت چه انتظاری بیش از این است که برای احداث ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در محله شما تسهیلات بانکی به ازای هر واحد ۲۰ میلیون تومان فراهم کرده است .

** سخنران دیگر این نشست شهردار منطقه ۱۲ بود که بزرگوارانه تلاش کرد مراسم با نظم برگزار شود ،اما پایان سخنرانی شهردار هنگامی که مجری قصد داشت از تلاش گران نوسازی بافت های فرسوده شهری دعوت کند تا مورد تشویق قرار گیرند ، اعتراض یکی از اعضای شورا یاری محله بلند شد که ' آقا اجازه بدهید ما هم مشکلات خود را مطرح کنیم ' مجری گفت : مطالب خود را مکتوب کنید تا مسئولان به آن رسیدگی کنند ، اما اصرار این عضو شورا یار سبب شد که جوانمردی از او بخواهد در فرصتی کوتاه مطالب را ذکر کند .

** عضو شورایار محله اظهار داشت : این محله فاقد امکانات درمانی ، داروخانه ، فضای سبز که به تازگی فضایی از سوی شهرداری ایجاد شده و برای آن هم امنیت فراهم امده ، مشکل فاضلاب و امنیت از دیگر موارد مورد تاکید از سوی او بود .

** در پایان این مراسم با افتتاح و بهره برداری از یک مجتمع ۲۰ واحدی به صورت نمادین دو هزار و ۷۵۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده منطقه ۱۲ تهران به بهره برداری رسید .

 

    نظرات