مجتمع آبرسانی شمال شرق آشتیان به زودی آماده بهره برداری می باشد

مجتمع آبرسانی شمال شرق آشتیان به زودی آماده بهره برداری می باشد

محمد مظفری مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آشتیان از مراحل پایانی اجرای مجتمع 6 روستای شمال شرق این شهرستان خبر داد و گفت : به زودی شامل بهره برداری از این مجتمع بزرگ خواهیم بود و آب مورد نیاز روستاهای انانجرد ، بهارستان ، کوشکک ،صالح آباد ، امیر آباد و مزرعه نو تامین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی محمد مظفری بیان داشت: برای تکمیل این مجتمع آبرسانی در سال جاری ساخت یک مخزن هزار مترمکعبی همراه با فنس پیرامون ، ساخت یک مخزن بین راهی 20 متر مکعبی و بیش از28 کیلومترخطوط انتقال اجرا شده است.

وی گفت : هم اکنون در حال ساخت یک مخزن 20 متر مکعبی دیگر و اجرای 3500 متر خط انتقال از ابتدای روستای مزرعه نو تا روستای بهارستان می باشیم که به زودی به اتمام خواهد رسید و این مجتمع آبرسانی در مدار بهره برداری خواهد رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آشتیان گفت : در سال جاری بیش از 770 متر تعویض شبکه فرسوده و حدود 1745 متر توسعه شبکه در سطح روستاهای این شهرستان داشتیم.

وی افزود : از محل اعتبارات فاقد دهیاری شبکه توزیع آب روستای سعد آباد شهرستان آشتیان به طول 2500 متر در حال انجام است که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات