حضور فعال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در نمایشگاه جنبی جشنواره‌ی پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور

حضور فعال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در نمایشگاه جنبی جشنواره‌ی پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان، در این نمایشگاه که در محل پژوهشگاه نیروی وزارت نیرو و با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در بخش آب و برق، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز پژوهشی وزارتخانه و ذینفعان بخش‌های خصوصی و دولتی صنعت آب و برق برگزار شد. غرفه‌ی شرکت آبفار کردستان با حضور فعال، و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود در ردیف غرفه‌های برتر نمایشگاه قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت نمود.

ابراهیم محمدی کارمند شاغل در آبفار کردستان که با دو اختراع دراین نمایشگاه حضور داشت گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی فرصت مناسبی برای تبادل تجربه و نمایش توانمندی‌های شرکت‌های تابعه‌ی صنعت آب و برق است.

وی که با دو اختراع ، پکیج تصفیه فاضلاب اماکن روستایی زیر 100 خانوار و همچنین دستگاه کلر زن خود مکشی در این نمایشگاه شرکت کرده بود افزود: مهندس جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشورو دکتر احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفای کشور از غرفه شرکت آبفار کردستان بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته ابراز خرسندی نمودند.

لازم به ذکر است در این غرفه علاوه بر دو اختراع ذکر شده 3 عنوان کتاب که با حمایت مالی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان به چاپ رسیده بود نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات