در سالروز ولادت باسعادت دخت گرامی حیدر کرار مراسم جشنی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین چراغی رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان، مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان  لرستان  ، معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت در محل نمازخانه حوزه ستادی برگزار شد.

در سالروز ولادت باسعادت دخت گرامی حیدر کرار مراسم جشنی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین چراغی رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان، مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان لرستان ، معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت در محل نمازخانه حوزه ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان؛ جشن ولادت حضرت زینب کبری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین چراغی و مدیحه سرایی حاج حمزه معظمی گودرزی ذاکر اهل بیت و برگزاری مسابقه با موضوع زندگی نامه حضرت زینب در این شرکت برگزار گردید.

در این گزارش آمده است، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان مهندس فریدون خودنیا طی سخنانی اظهار داشت: علیرغم اینکه این شرکت یک دستگاه خدمات رسان و فنی می باشد، اما همیشه سعی نموده ایم در مباحث فرهنگی و دینی نیز حضور فعال داشته باشیم.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین چراغی رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق جهت اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی و دینی بخصوص در امر فریضه نماز، ابراز داشت: یکی از راهکارهای کاهش ناهنجاری ها آرامش بخشی به انسان است و در سایه مقید بودن به نماز این امر ممکن می گردد.

ریس ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر علم لدنی و آگاهی بالای حضرت زینب در علوم دینی و تفسیر قرآن گفت: که حضرت زینب(س) مانند دیگر خاندان پیامبر اسلام دارای علم لدنی از جانب خداوند بودند که به زنان هم عصرش تفسیر قرآن تدریس می کردند و توانایی پاسخگویی به سؤالات سخت و گوناگون را داشتند .

وی با اشاره به خطبه‌های آتشین و زیبای حضرت زینب(س) در کوفه و شام، یزید و یزیدیان را رسوا کرد، ابراز داشت: حضرت زینب الگوی تمام نمای حجاب، عفت، شجاعت و پاکدامنی است و انتظار می رود که تمامی زنان جامعه در راه زنده نگه داشتن مکتب حق، تلاش بسیار نمایند و فرزندان سالمی را تربیت و تحویل جامعه بدهند.

در ادامه نیز حاج حمزه معظمی گودرزی با اجرای مولودی خوانی حال و هوای خاصی به فضای مراسم بخشید.

در پایان نیز یک دوره مسابقه فرهنگی با موضوع زندگی نامه حضرت زینب(س) برگزارو به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات