کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق استان لرستان در بین دستگاههای اجرایی

کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق استان لرستان در بین دستگاههای اجرایی

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها جشنواره شهید رجایی در استان لرستان انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع برق لرستان، دکتر خادمی استاندار لرستان با اهدای لوح سپاس به مهندس خودنیا مدیرعامل این شرکت توزیع، از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش مدیر عامل و همکاران این دستگاه اجرایی که در راستای احساس مسوولیت و درک ارزش‌های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم استان، اهتمام ورزیده‌اند؛ تقدیر کرد.

مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در این خصوص اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی سالانه جهت ارزیابی شاخص های عمومی و تخصصی دستگاه های اجرایی در سطح استانی و کشوری برگزار می گردد.

مهندس خود نیا با اشاره به ۱۲ محور  شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده در این جشنواره بیان کرد:  این موفقیت مرهون مسئولیت پذیری، تعهد و تلاش مستمر کارکنان در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به ذینفعان و در نهایت جلب رضایت مشترکان می باشد.

وی اضافه کرد: شاخص های اختصاصی بر اساس اسناد بالادستی دستگاه و تفاهم نامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور تعیین شده و شاخص های عمومی شامل محورهای اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت و سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، شفافیت و مدیریت مالی، ارتقاء سلامت اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به پیشرو بودن در بحث دولت الکترونیک اظهار داشت:  خوشبختانه شرکت توزیع برق لرستان از نظر شاخص های توسعه دولت الکترونیک و ارائه آنلاین خدمات سازمانی با تلاش ، پشتکار، نوآوری و داشتن ایده های جدید کارکنان این شرکت، موفق عمل نموده و مقام برتر در سطح وزارت نیرو را کسب کرده است.

مهندس خودنیا گفت: توسعه دولت الکترونیک باید در جهت تحقق اهداف، برنامه های جامع و اصلاح نظام اداری باشد زیرا به روز بودن و ارائه خدمات سریع و آنلاین به جامعه از ضروریات و از شاخص های مهم توسعه دولت الکترونیک می باشد.

وی در پایان به برخی از افتخارات این شرکت از جمله مورد تشویق قرار گرفتن شرکت توزیع برق لرستان از طرف مقام محترم ریاست جمهوری بابت عملکرد مناسب در برق رسانی سریع به مناطق سیل زده ، برگزاری موفق کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق در خرم‌آباد، دریافت تندیس طلایی ارزیابی ماده ۶ قانون در حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال گذشته، کسب رتبه برتر ارزیابی حراست شرکت های توزیع برق  اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات