دستگيري يك متخلف شكار و صيد در منطقه حفاظت شده كركس

دستگيري يك متخلف شكار و صيد در منطقه حفاظت شده كركس

يك متخلف شكار و صيد همراه با يك اسلحه جنگي در منطقه حفاظت شده كركس  نطنز  شناسايي و دستگير شد.

به گزارش«پارما» سر پرست اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نطنز با اعلام اين خبر گفت : يگان حفاظت محيط زيست شهرستان نطنز در حين گشت و كنترل ، كوه پيمايي و دوربين كشي در منطقه حفاظت شده كركس موفق به شناسايي و دستگيري يك متخلف شكار و صيد به همراه يك قبضه اسلحه جنگي شدند كه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد .

عليرضا غلامي افزود : پس از بازرسي از شكارچي يك قبضه جنگي سمينوف و مهمات شامل يك عدد فشنگ و ادوات شكار شامل يك دستگاه دوربين دو چشمي 30*8 و سه عدد چاقو را كشف و ضبط شد.

وي خاطر نشان كرد: طبق قوانين مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غير مجار حمل و نگهداري اسلحه غير مجاز و جنگي جرم بوده و مستوجب مجازات مي باشد .

منطقه حفاظت شده كركس نطنز با 114 هزار هكتار وسعت يكي از زيباترين و بكرترين مناطق حيات وحش استان اصفهان است كه از گونه هاي جانوري مختلفي برخوردار است.و انواع جانوران وحشي اعم از خزندگان، پرندگان و پستانداراني نظير كل و بز، قوچ و ميش وحشي، آهو، گراز (خوك وحشي )، گرگ، شغال، روباه، كفتار، گربه وحشي، پلنگ، تشي، پايكا و غيره در منطفه حفاظت شده كركس وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات