جمع آوری بیش از 5 هزار تن زباله در منطقه چهار

جمع آوری بیش از 5 هزار تن زباله در منطقه چهار

معاون خدمات شهری منطقه چهار شهرداری کاشان از جمع آوری بیش از 5 هزار و 87 تن زباله در منطقه 4 شهری کاشان در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سید عباس ناصری زاده اظهار کرد: برای جمع آوری این میزان زباله در ۹ ماه گذشته، بیش از 5 میلیارد ریال از درب منازل تا محل دفن در منطقه هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که با توجه به بحث آموزش و فرهنگسازی می‌تواند درصد زباله کاهش داد افزود:با آموزش‌های انجام شده درصد زباله روز از 23 درصد به زیر 10 درصد کاهش یافته که ادامه این روند نیاز به همکاری شهروندان و فعالیت بیشتر شهرداری و پیمانکار جهت فرهنگسازی، آموزش و ترغیب شهروندان به این امر دارد.

معاون خدمات شهری منطقه چهار خاطرنشان کرد: تنظیف و رفت و روب و نگهداری معابر در ۹ ماهه گذشته، میزان مساحت اقدامات انجام شده با احتساب تعداد نوبت‌های انجام آن را 337 میلیون، 699 هزار و 248 متر مربع بوده که هزینه انجام این عملیات در ماه گذشته، بیش از 29 میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: پاکسازی و محصور کردن زمین‌های بایر،اجرای تبصره 14 و ماده55، حفر چاه‌های جذبی، لایروبی چاه، شستشوی المان‌ها، اجرای کانیوو، اخطار و پر کردن گودهای رها شده و همچنین پاکسازی مسیر رودخانه‌ها و... از جمله مواردی بوده که در این مدت در دستورکار نواحی و حوزه معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.

به گفته وی، شستشوی سایر المان‌ها و تابلوها، مخازن و جداول خیابان‌ها و... از دیگر اقدامات در این حوزه به شمار می‌رود.

گفتنی است عملیات شست‌وشو،رفت و روب، جمع آوری زباله، نخاله و ضایعات شهری در سطح این منطقه توسط 70 کارگر خدماتی، دو دستگاه پرس زباله، سه دستگاه نیسان بارگیری نخاله و ضایعات شهری، یک دستگاه خودرو واترجت دستی و یا دستگاه خودرو مکانیزه جارو انجام می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات