حضور سرزده دانش آموزان یک مدرسه در دفتر شهردار یاسوج/ نامگذاری یکی از معابر اصلی مرکز استان به نام سپهبد سلیمانی

حضور سرزده دانش آموزان یک مدرسه در دفتر شهردار یاسوج/ نامگذاری یکی از معابر اصلی مرکز استان به نام سپهبد سلیمانی

دانش آموزان دبستان پیشرفته، هوشمند و قرآنی فجر دانش با حضور سرزده در دفتر شهردار یاسوج شهادت سردار رشید اسلام سپهد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، نمایندگان شورای دانش آموزی این مدرسه به ایراد سخن پرداختند و از ادامه راه آن شهید و لزوم ایستادگی در مقابل جنایات آمریکا و انتقام سخت از عاملان شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان ایشان تاکید کردند.

شورای دانش آموزی مدرسه فجر دانش همچنین خواستار نامگذاری یکی از معابر شهر یاسوج به نام سپهد سلیمانی شدند.

شهردار یاسوج نیز با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش، روحیه انقلابی نسل نونهال و نوجوان کشور را تحسین کرد و بیان داشت: قطعا به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سخت و پاسخ سهمگینی در انتظار عاملان این جنایت و همدستان آنها خواهد بود.

دکتر نستهن مقدم با اشاره با حملات موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق بیان داشت: انتقام سپهد سلیمانی و یارانش خواست همه مردم ایران است و جمهوری اسلامی ایران با تدبیر مقام معظم رهبری و با پشتوانه نظامی و دفاعی به انتقام خواهی این شهیدان و جمع آوری بساط تروریست آمریکایی در منظقه اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: باید به پدران و مادران و همچنین معلمانی که چنین نسلی را تربیت کرده اند که حافظ ارزش های ایرانی و اسلامی هستند تبریک گفت و دست آنها را بوسید.

شهردار یاسوج همچنین خطاب به دانش اموزان نونهال آنها را دانشمندان کوچک خطاب کرد و بیان کرد: مطالبه گری در این مقطع سنی در موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و زمینه های مختلف باعث رشد و شکوفایی جامعه خواهد شد.

مقدم همچنین به درخواست شورای دانش آموزی این مدرسه اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج یکی از از اصلی ترین و پرتردد ترین معابر یا میادین شهر یاسوج را به نام شهید سپهبد سلیمانی نام گذاری خواهد کرد.

مقدم در پایان با اهدای هدایای به این دانش آموزان و معلمان آنها از مسئولین شهرداری خواست تا به برگزاری چنین جلساتی که نسل آینده ساز را با مسائل کشور آشناتر می کند، اولویت بخشی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات