احداث درمانگاه ویژه کارکنان شهرداری ساری در دستور کار قرار دارد

احداث درمانگاه ویژه کارکنان شهرداری ساری در دستور کار قرار دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر و محمدی کیادهی مشاور شهردار و رییس شورای کارگری شهرداری مرکز استان از مرکز بهداشت کار کارگران شهرداری بازدید کرد.

در این بازدید، عباس رجبی شهردار ساری فرهنگ سازی جهت حفظ بهداشت فردی و محیطی برای کارگران بخش خدمات شهری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: معاینات ادواری کارگران خدمات شهری بصورت مستمر اجرا شود.

وی، انجام واکسیناسیون دوره ای را مهمترین اولویت برای این کارگران عنوان کرد و افزود: شرکت های طرف قرار داد موظفند در اقدامات لازم را جهت امور رفاهی و پوشاک محیط کار کارگران بخش خدمات انجام دهند.

شهردار ساری اختصاص فضایی بهتر جهت رفاه درمانی و بهداشتی کارگران را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه ریزی جهت احداث درمانگاه ویژه کارکنان شهرداری ساری در راستای رفاه حال آنان در دستور کار قرار دارد.

در این بازدید، عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهتر به کارگران شهرداری در زمینه درمانی و رفاهی گفت: داشتن فضایی بهتر و مجهزتر و در خور شان کارگران بخش خدمات جهت درمان و معاینات ادواری مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر نیز از ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر برای کارگران شهرداری و خانواده های آنان حمایت خواهد کرد.

نجاریان افزود: رسیدگی به امور بهداشتی و درمانی کارگران با کمترین هزینه اولویت برنامه ریزی های مدیریت شهری قرار گیرد.

محمدی کیادهی رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری نیز با قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و رجبی شهردار مرکز استان در زمینه امورات رفاهی و درمانی کارگران ،گفت: شهردار ساری همواره دغدغه رفاهی و معیشتی کارگران را داشته و در این مدت حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت شده که این امر انگیزه خدمت رسانی درآنان را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و رجبی شهردار ساری،  مرکز درمانی در شان کارگران شهرداری و خانواده های آنان در کمترین زمان ممکن و با امکانات مناسب احداث شود.

ابراهیمی رییس مرکز بهداشت کار شهرداری نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات